Wat is een goede beloning voor een service adviseur?

Als je een baan gaat aanvaarden als service adviseur (werken op een receptie bij een auto merkdealer) en je draait weken van 45-50 uur op basis van een contract van 40 uur wat is dan een reële beloning/vergoeding?

Enkele feiten:
- Het is de meest stressvolle job binnen een autobedrijf.
- Zoals aangegeven draai je 45-50 uur per week (vaak van 07.30 tot 18.30 uur of lannger en pauze schieten er over het algemeen bij in)
- De persoon is 41 jaar en heeft reeds tien jaar ervaring in het vak.
- Persoon heeft MBO+ bedrijfsadministratie en Middel managment kwaliteitszorg gedaan

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7.6K

Het beste antwoord

Het gemiddelde salaris zal liggen rond de € 2500,= tot een € 2800,= per maand.
Gezien de leeftijd en ervaring zal dit eerder tegen de € 2800,= .

Wel is er meer aanbod op dit moment dus leg de lat niet te hoog.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Rond de 3000 bruto per maand denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In deze vacature geeft men een salaris van tussen de 2 000 en 2 400 euro aan. Aangezien je meer werkt zou 2 500 en op termijn 3 000 denk ik een redelijk salaris zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Intermediair Salariskompas al geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
€ 25 per uur