Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik een bijbaantje?

Ik ben 16 jr oud, mijn ouders zijn gescheiden
en wonen ver weg van elkaar.
Verder zit ik op een internaat ook ver weg van hen beiden.
Hier komt mijn vraag: vanwege verschillende woonplaatsen
zoek ik een bijbaantje met flexibele werktijden en geen vaste werkdagen. Waar kan ik die vinden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
907

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik werkte op die leeftijd veel voor uitzendbureus. dan kan je makkelijk zeggen wanneer je wel en niet kan.
en je zit in principe ook nergens aan vast
(Lees meer...)
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Wandel eens een restaurant in en vraag of je er af en toe kan afwassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meeste bijbaantjes zijn gebaseerd op een 0-uren contract. Dat wil zeggen dat ze je oproepen en je krijgt betaald voor de uren die je hebt gewerkt. In de horeca en supermarkten kun je goed terecht. Het is verstandig om bij een sollicitatie jouw situatie uit te leggen zodat beide partijen weten waar ze aan toe zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Behalve een krantenwijk kan je denk ik bij alle 'gewone' bijbaantjes terecht.
Supermarkt, restaurant, land-tuinbouw.
Als je duidelijk aan geeft, wanneer je wél en niet kan komen gaat het vast lukken.
Mijn zoon werkt al jaren bij een restaurant, alleen door de weeks en de weekenden dat hij hier is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf probeerde ik telkens een job in de nabijheid : maakt niet uit : supermarkt, bakker ,pizza. Dikwijls zelfs korrekt betaald en intussen kun je niets uitgeven...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk ééns in de w33kkrant bij jullie inde buurt. Soms staan er wel vacatures erin voor bijbaantjes.
Succes.!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zoek een folderwijk,je moet je folders op een bepaalde dag in de week bezorgt hebben,waneer je dat doet maakt niet uit als ze maar op de afgesproken tijd bezorgt zijn,je hebt dus de vrijheid om zelf je tijd te bepalen,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding