Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel verdien je halftijds?

Ik ben halftijds tewerkgesteld (19u) als boekhouder. Ik heb 1270 € bruto. Graag zou ik eens weten hoeveel jullie verdienen. Ik heb geen idee of ik voldoende verdien. Ik heb 10 jaar ervaring en een A1 diploma. Ik heb paritair comite 336.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
936
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je geen idee hebt hoeveel je verdient, is dat toch ook niet nodig om te weten of dat voldoende is?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik weet wel hoeveel ik verdien maar ik weet niet hoe de barrema's liggen voor deze job. Vandaar mijn vraag om te kijken of er nog mensen zijn die een halftijdse betrekking in boekhouden en hoeveel deze verdienen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als je partime € 1.270 verdient verdien je normaal niet te veel en ook niet te weinig verder ligt het er aan waar je werkt in de zorg wordt minder betaald dan bij commerciele banen.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Het gemiddelde loon voor een boekhouder met 10 jaar ervaring is ca 2.700,- (19 uur is dan 19/38= 1350)

zie ook http://www.loonwijzer.nl/home/salaris/salarischeck
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding