Hoeveel verdien je halftijds?

Ik ben halftijds tewerkgesteld (19u) als boekhouder. Ik heb 1270 € bruto. Graag zou ik eens weten hoeveel jullie verdienen. Ik heb geen idee of ik voldoende verdien. Ik heb 10 jaar ervaring en een A1 diploma. Ik heb paritair comite 336.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je geen idee hebt hoeveel je verdient, is dat toch ook niet nodig om te weten of dat voldoende is?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik weet wel hoeveel ik verdien maar ik weet niet hoe de barrema's liggen voor deze job. Vandaar mijn vraag om te kijken of er nog mensen zijn die een halftijdse betrekking in boekhouden en hoeveel deze verdienen.

Antwoorden (2)

Als je partime € 1.270 verdient verdien je normaal niet te veel en ook niet te weinig verder ligt het er aan waar je werkt in de zorg wordt minder betaald dan bij commerciele banen.
11 jaar geleden
Het gemiddelde loon voor een boekhouder met 10 jaar ervaring is ca 2.700,- (19 uur is dan 19/38= 1350)

zie ook http://www.loonwijzer.nl/home/salaris/salarischeck