Dat lijkt me erg moeilijk, aangezien je aandacht dan voortdurend verslapt en dat kan in dit beroep zowel voor het werk dat je verricht als voor jou zelf fataal zijn.
Misschien dat het lukt onder voortdurende begeleiding.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is volledig afhankelijk van de mate waarin iemand add heeft. Misschien lastig bij sommige langdurige klussen, maar verder als de motoriek en handigheid er zijn zou ik in de meeste gevallen niet weten waarom niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ADD'ers kunnen wel vaak een focus hebben. Dus iets wat hun hart heeft, wat ze erg leuk vinden. En daar weten ze dan alles vanaf, en ze onthouden er alles van. Als techniek jouw focus heeft, zou het best kunnen. Daarnaast kun je jezelf trainen in structuur, zoals een duidelijk ingerichte gereedschapstas en je agenda goed bijhouden. Daar zijn cursussen voor overigens.