Wanneer ik een contract heb van zeg maar 16 uur p.w.werk (2 vaste dagen), moet ik dan zo flexibel zijn, dat ik de hele week beschikbaar moet zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als dat zo in je contract staat en je hebt ervoor getekend, dan moet dat ja.

Kijk dus even in je contract wat daarin is afgesproken.

Als je nog niet getekend hebt, kun je het allemaal weigeren of vragen om een aanpassing in het contract te (laten) maken.