Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is een leuke baan maar ook goed betaalde baan ?

maar het moet wel in nederland zijn en als het kan ook in zuid-holland ik doe nu vmbo maar later wil ik door leren dus het niveau maakt niet uit (denk bijvoorbeeld aan advocaat, coureur of luchtverkeersleider)

alvast bedankt!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Betaalde baan in zuid-holland, bijvoorbeeld Coureur??...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik weet niet of je echt persé een bepaalde richting wilt? ICT betaald goed en ik vind het wel leuk :) Je kan ook beveiliging doen of PR? Kijk ook wat je het leukste vak op school vind, en kijk beetje welke beroepen er bij passen dan kom je vast een leuke tegen. Voor sommige beroepen moet je wel erg lang studeren, dus houd daar rekening mee of je zin heb om bijv. 10 jaar te studeren om dat beroep te doen. Kies wel iets wat je écht leuk vind. Een tijdelijke baan kan je van alles doen, maar als je op zoek bent na een vaste baan houd er dan wel rekening mee dat je tot je 67e moet werken en dat kan ook nog langer zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed idee

Andere antwoorden (4)

Marketer lijkt mij een leuke baan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat hangt ervan af wat je leuk vind. Ik vind de gehandicaptenzorg erg leuk, en verdiend ook best aardig maar een vriend van mij zou dat werk nooit kunnen doen. Misschien moet je een beroepskeuzetest doen op internet?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Technicus bij de landmacht lijkt me zeer interessant. :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding