Mag je een neuspiercing als je in de kinderopvang werkt?

een jaar geleden
2.9K
LeonardN
een jaar geleden
"de kinderopvang" bestaat niet, het zal per bedrijf/instantie verschillen wat de regels zijn omtrent piercings.
fremar
een jaar geleden
de werkgever kan het verbieden
tinus1969
een jaar geleden
Een knopje, een ring, of iets anders? Dat maakt uit.
tinus1969
een jaar geleden
Neusringen mogen soms niet, net als bv (grote) oorbellen
Amadea
een jaar geleden
Als pedagogisch medewerker of in een andere functie?
erikn
een jaar geleden
Soms mag het, soms niet. Sommigen zullen je vragen om het misschien af te plakken. Het verschilt echt per organisatie.

Antwoorden (1)

Zoals velen antwoorden, het hangt of van de werkgever. Bij de opvang van mijn kinderen lopen ze rond met tatoeages en piercings. Neus, oor, tong en wenkbrauw heb ik gezien. De tatoeages zijn vrij ok, geen gekke aanstootgevende zaken. Als ouder vind ik het prima, zolang de mensen vriendelijk en correct gedragen. Ik denk juist dat het goed is voor kinderen om veel diversiteit te zien.
een jaar geleden