Als een werkgever voor een ander product gaat kiezen om te verkopen moet hij de werknemer omscholen. ..maar als dat omscholen nou niet lukt ?

Ik bedoel dus dat de werknemer het maar niet onder de knie krijgt.. kan de werkgever van het UWV dan op die gronden een ontslagvergunning krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als de werknemer ondanks training in zijn nieuwe baan niet functioneert kan hij om die reden ontslag krijgen. Op dat moment wordt er niet meer gekeken naar het omscholen maar naar het functioneren in de nieuwe baan.