Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Dan is het niet prettig als de huidige werkgever ontdekt dat zijn werknemer aan het solliciteren is denk ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je een voorbeeld heb kan ik beter antwoord geven. Wat mij een reden lijkt in de tijd van sociaal media is dat een toekomstige werkgever dan geen research kan doen op het internet. Zo moet de werkgever uitgaan van de blanke informatie die gegeven wordt. Dit houdt dan wel in dat er iets de verbergen is meestal. Dit kan iets "ergs" zijn zoals een carriere in de genotbranche of iets "simpels" als een ziekte of een aandoening. Aan de andere kant zou ik niet willen werken voor een werkgever die hierop gaat afrekenen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey, mijn cv staat toevallig ook op internet. Die site waar ik hem heb geplaatst heeft hem anoniem gemaakt. De werkgever die personeel zoekt dus cv's wil bekijken dient zich eerst inteschrijven en 1 mailig berdrag te betalen. Dus zoals ik kies er niet voor, maar is anoniem gemaakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iemand kan een erg herkenbare (aparte) naam hebben. Dan is het misschien niet prettig als iedereen die dat CV leest en jou kent, dat allemaal weet. Of misscien dat iemand die jouw naam kent, op internet gaat zoeken naar wat er over jou te vinden is.
Dat zal per persoon verschillen, want op LinkedIn bijvoorbeeld zie je wel dat mensen alles neerzetten, compleet met persoonlijke gegevens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding