Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe vaak kan je in 23 jaar overgeplaatst worden?

Ik werk nu 23 jaar bij Albert Heijn. Nu is mij medegedeeld dat ik weer over geplaatst ga worden. Ik werk nu 3 jaar met plezier in dit filiaal. Het zou mijn 9de overplaatsing worden in 23 jaar tijd. Ik vind dit te veel en heb Nee gezegd.. Er lopen in het filiaal mensen als 8, 12 of zelfs 20 jaar. Mensen met dezelfde kwaliteiten.. Laat ze die maar nemen.. Ben alleen benieuwd wat mijn opties zijn. Mijn bedrijfsleider zegt mij niet kwijt te willen... Maar ik heb het gevoel dat hij onderdrukt staat van boven af..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
924

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Is het niet zo, dat men in het filiaal, waarheen ze je willen overplaatsen op zoek zijn naar iemand met bepaalde capaciteiten en dat jij deze bezit?
Mogelijk is dat in jouw geval al eerder gebeurd en wordt je door de directie gezien als een soort troubleshooter.
Ik denk niet, dat er in enige CAO het aantal malen,dat een werknemer overgeplaatst kan worden, wordt vermeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding