Vage vraag.
-Taalopleidingen.
-Toerisme.
-Tolk.
-Bijna alle technische beroepen.
-Tweetalig onderwijs :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeker zijn die er... Heel veel zelfs! Je kunt bij de informatie over je opleiding op de website van de school waarschijnlijk wel vinden of er meerdere talen voor vereist zijn. Anders zou je het kunnen navragen op de betreffende school.

Sowieso is op elke opleiding enige kennis van het engels wel handig, je komt regelmatig artikelen in het engels tegen. Of er engels of een andere taal gesproken wordt verschilt per opleiding en dat kun je vinden bij de informatie over je opleiding
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk wel ja..
Dat geldt overigens niet voor alle bachelor opleidingen.
Een vriendin van mij doet hbo Gamedesign aan het nhtv in breda, die krijgt meer engelse lessen dan nederlandse. Er zijn ook engelse (of amerikaanse, geen idee) ex-gameproducers die daar les geven. Haar vrienden en klasgenoten komen ook veel uit andere landen, die dus ook alleen engels spreken

en zo zullen er wel meer opleidingen zijn