Welke kanten kan je op als piloot?

Ik wil dus heeeeel erg graag piloot worden, ga nu naar mijn examenjaar dus ben me nu heel erg aan het oriënteren.
Ik zit alleen met 2 puntjes, ik ben bang om nu een ton uit te geven aan de burgerluchtvaart terwijl het een hele slechte tijd is voor piloten, en ik wil liever niet zo heel vaak uitgezonden of weg zijn per jaar omdat ik ook graag een sociaal leven wil zoals een vriendin enz.
Zat dus te denken aan de luchtmacht (nadeel: kei vaak weg) of de marine(ben je hier heel veel weg?)
Iemand nog tips?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Noord, oost, west, zuid en alles wat er tussen ligt. :-))
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@panpot: Je bent me net voor.
En als je het hoger opzoekt, kun je ook nog eens de ruimte in (omhoog dus). En als het tegenzit kun je hard naar beneden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou een andere baan kiezen, piloot is inderdaad heel veel geld uitgeven met heel erg weinig kans op werk en wel moeten betalen om je vlieguren bij te houden en dan wil je ook nog eens 's avonds voor goedetijdenslechtetijden gegeten en gedoucht naast je vriendin op de bank zitten. Verschrikkelijk slechte keus... Een buschauffeur doet hetzelfde als een piloot!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door de lucht kan je alle kanten op dus keuze zat!

Antwoorden (1)

Als piloot ben je uit de aard der zaak so wie so al veel weg, dus dat is geen argument.
Als je iets wilt, moet je er vaak iets anders (tijdelijk ) voor laten vallen.