Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil heel graag werken maar ik heb geen ervaring. Hoe kan ik toch aan werk komen?

Ik wil heel graag werken maar ik heb geen ervaring. Hoe kan ik toch aan werk komen? ( ben 22 jaar )

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.9K
Amadea
11 jaar geleden
Heb je wel een opleiding? Zo ja, in welke richting?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
22 jaar en geen werkervaring? Nooit een bijbaantje gehad? Om afgestudeerd te zijn ben je te jong, en de meeste studenten hebben wel gewerkt tijdens hun studie. Wat heb je al die tijd gedaan???
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
tja, had je nou jouw rijbewijs niet kwijt gespeeld voor 4 maanden dan kon je direct aan de slag als taxi-chauffeur of bij de courierdienst. Volgende keer beter ;-)
Amadea
11 jaar geleden
Maar als jij zelfs geen middelbare schooldiploma hebt, Alen, hoe kom er er dan bij om een HBO-opleiding te willen gaan doen? Ik ga er tenminste vanuit dat het uitblijven van een reactie op mijn vraag of je ergens voor opgeleid bent betekent dat je geen enkel diploma bezit....

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Schrijf je in bij de uitzendbureaus in je omgeving, grote kans dat je snel aan het werk bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben ook naar verschillende uitzendbureaus geweest maar ze zeiden allemaal word moeilijk. P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je alles wil aanpakken wat op je pad komt, moet dat toch een keer lukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moeilijk is niet onmogelijk, blijven zoeken en alles aanpakken.
Iedereen moet een keer beginnen zonder ervaring. Dus bedenk wat je talente zijn, zoek op websites naar geschikte vacatures of ga naar het arbeids- of uitzendburo om te vragen of er banen zijn die bij jouw interesses, kennis en talenten aansluiten.
(Lees meer...)
paulus811
11 jaar geleden