hoeveel salaris kan vragen?

Heb morgen een sollicitatiegesprek voor de functie van activiteitenbegeleider. Ik heb een diploma spw 4 en behalve intensieve stage geen werkervaring in deze richting. Wat is een redelijk uurloon? Oh ik ben 24 trouwens.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sector is verstandelijk gehandicapten

Toegevoegd na 7 minuten:
# de vraag is: hoeveel salaris kan IK vragen. Was het woordje IK vergeten

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ik zou eerst laten zien wat je kan, na verloop van tijd als je beoordelingen goed zijn, kan je gaan vragen...dus neem eerst de aanbieding die ze doen.. Voor jou waarschijnlijk 3 andere..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je zal een salaris voorstel ontvangen in dat gesprek je kunt proberen meer te vragen maar het is gebonden aan de cao.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als het je eerste gesprek is dan komt het salaris waarschijnlijk nog niet eens aanbod. In de advertentie staat meestal wel de schaal waar de advertentie voor wordt gezet.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat weet ik. . . . . . Wat is normaal? Als zij 4 voorstellen terwijl 8 normaal is. .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben al aaangenomen moet formaliteiten nog even regelen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook geen advertentie, ik ben gevraagd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoek je functie op in de cao, weet niet onder welke cao je valt.
Gehandicapten zorg of zorg en welzijn.
http://m.salaris-informatie.nl/index.php/cao-sector/e-tm-l/gehandicaptenzorg
Geen werkervaring in deze richting.
Dan heb je geen reden om eisen te stellen in deze tijd.
Vroeger moest je onderaan de ladder beginnen,,,en in deze tijd helemaal.
Wees blij dat je uitgenodigd bent.

De salarisschalen zijn bekend in deze sector.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben niet alleen uitgenodigd, ik ben uitgenodigd zonder solliciteren. Ze hebben mij gevraagd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
toch de adviezen volgen @niels, eerst jezelf onder druk écht bewijzen, na een tijdje een functioneringsgesprek en voorzichtig vissen naar de mogelijkheden ! geen eisen stellen, maar wel informeren - na bijvoorbeeld een paar maanden, niet meteen na de proeftijd !