Zoeken zoeken
En solliciteren.
Eventueel je diploma's uitzoeken die je hebt.

Succes.!

Maar wel blijven zoeken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Wat is dat nou weer voor vraag?
Ligt er maar net aan wat je gestudeerd hebt, en of je wel of geen werkervaring hebt. Ook leeftijd en branche zijn erg belangrijk.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door te solliciteren en een goed netwerk op te bouwen. Dit netwerk bevat dan naast Community sites waar werkzoekenden en werkgevers elkaar vinden, ook CV sites nationaal en internationaal.

Het helpt overigens wel als je bovendien een goede opleiding hebt en ook nog een beetje intellectuele kwaliteiten hebt en/of grote lichamelijke risico's wilt/durft nemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer voor de Europese gemeenschap in Brussel te werken.Daar krijg je een veel hoger salaris dan voor hetzelfde werk overal elders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jaja... Iets met het dragen van veel verantwoordelijkheid.
Cryofiel
14 jaar geleden
Is het niet zo dat je dan voor veeeeeel geld je eigen pensioen mag organiseren?
Door hard te werken, goed te zijn in je vak, je te profileren en te zorgen dat je steeds in de picture bent als er een promotie te vergeven is, of veel overuren draaien.
Noch in deze tijd noch in enig andere liggen goedbetaalde banen voor het opscheppen. Bovendien is de link tussen een goede opleiding en een goedbetaalde baan nog altijd onmiskenbaar. Op dit moment is de uitdaging niet zozeer een goedbetáálde als wel een báán te krijgen. Daar zou ik primair op focussen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoek iets dat jij beter kunt dan alle andere werkzoekenden. De zoekende werkgever zal jou dan uitkiezen voor die baan.

Om iets beter te kunnen, zul je moeten studeren en oefenen. Ervaring opdoen. Dat kost allemaal tijd.

Dat het tijd kost, is niet erg. Je kunt alleen maar hopen iets ooit beter te kunnen, als je het leuk vindt. Je zult nooit goed worden in dingen die je niet leuk vindt. Je besteed die tijd dus aan het doen van dingen die je leuk vindt.

Daarna besteed je je tijd nog steeds aan het doen van datgene wat je leuk vindt. Alleen nu kun je dat veel beter dan anderen, en word je er dus goed voor betaald.

Het leven is zo slecht nog niet...!
14 jaar geleden
Ploeteren door alle vacatures en een beetje mazzel hebben. Is mij ook gelukt. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dn moet je bestuurder worden van een bank/groot bedrijf in het bedrijfsleven of bij een stichting werken voor mensen met een beperking, die bestuurders krijgen al tonnen en tonnen mee naar huis als ze stoppen met werken of eruit moeten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ligt er maar net aan wat voor opleiding je hebt gedaan, en diploma's zijn in deze tijd toch ook wel erg belangrijk!

In het bedrijfsleven zul je meer verdienen, maar heb je soms ook kans je baan te verliezen, vooral in de deze tijd...

Ik werk in de zorg, vind daar heel veel voldoening in, en dat is mij heel veel waard! Ik voel me een rijk mens daardoor, en bovendien hoef ik niet zo snel bang te zijn mijn baan te verliezen. De onregelmatigheid zorgt ervoor dat je ook nog best wel een leuk salaris hebt!

Heel veel succes met het vinden van een goede (en evt. goedbetaalde) baan, maar voldoening in je werk is toch wel het ALLER belangrijkste ;-)!
14 jaar geleden
door ervaring en/of goed opgeleid te zijn dan vind je eerder in deze tijd een baan dan laaggeschoolde mensen,vakmensen zijn altijd nodig.