Hoeveel verdient een motivatie spreker voor een motivatie praatje van 30 min tot 1 uur?

Ik wil een motivatie spreker uitnodigen voor een motivatie praatje met ongeveer 100 leerlingen. De motivatie spreker laat de betaling aan mij over. Ik wil hem niet te min betalen. informeer mij graag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voornamelijk afhankelijk van ervaring.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Motivatie speker is van beroep pedagoog.
Het motivatiepraatje zal gaan over: leerlingen motiveren in hun studiefase.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt er helemaal van af of je spreker een 'beroemdheid' is, ja of nee.

Het beste antwoord

Mijn verwarmingsmonteur laat de betaling helaas nooit mij over. Het gaat hier dus om iemand die dit voor zijn plezier doet, er niet van hoeft te leven, en waarschijnlijk ook geen 20 lezingen per week houdt.

Een beetje afhankelijk van de tijd die het hem kost om te reizen, is 75 of 100 Euro prima. Maar als de spreker zo vriendelijk is om het aan jou over te laten en als jij niet voor een dubbeltje op de 1e rang wilt zitten, vraag hem dan eens wat hij zelf had gedacht, of hoe de betaling verloopt bij soortgelijke motivatie-praatjes.

Leg hem uit, precies zoals je hier doet, dat dit ook nieuw voor jou is, en je niet precies weet hoe je hem moet belonen. De spreker zal daar alle begrip voor hebben. De kans is groot dat je er snel uit bent, en jullie allebei tevreden zijn.

Ik ga er overigens wel vanuit dat de spreker 30 minuten à 1 uur een praatje houdt met 100 leerlingen tegelijk, en niet afzonderlijk. Want in dat laatste geval zul je wat dieper in de buidel moeten tasten ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal uw advies in handen nemen om het met hem op te nemen wat de prijs betreft. Ja het gaat om 100 leerlingen in 1 uur. hartelijk dank voor uw reaktie

Andere antwoorden (1)

Wil je Kluun?
Prijs op aanvraag.

Wil je Valerio?
Prijs vanaf: € 1.975,00

Wil je Susan Smit?
Prijs vanaf: € 3.750,00

Ronald Giphart komt voor 5000 euro.

http://www.hetboekingsburo.nl/?p=directzoeken&naar=Sprekers&gclid=COiB3pip268CFQGHDgodKXe6ag

Voor de rest zijn er weinig bedragen te vinden.
De meeste van die mensen hebben een contact- en/of e-mail adres voor meer informatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor de informatie