Hoe verdient netwerk vsp?

Hallo, ik ben Ruben en ik zou graag foldertjes willen lopen bij netwerk vsp, ik weet niet hoeveel dit verdient. Ik ben bereid 2 keer per week te lopen. Heeft iemand enig idee hoeveel dit loont? Alvast dank u wel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het ligt er aan hoeveel folders je per keer hebt, hoe oud je bent en hoe groot je wijk is. Mijn broertje van 14 verdiend ongeveer tussen de 10-20 euro afhankelijk van hoeveel folders er in de paketten zitten en zijn wijk heeft 250 nummers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat varieert van 2 tot 20 cent per poststuk:

http://www.postbezorgers.org/forum/viewtopic.php?f=19&t=38
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Fout. VSP bezorgt geen post meer. Dit antwoord is dus uit de tijd dat ze post bezorgden. Hier gaat het om folders bezorgen, dat mochten kinderen van 14 niet eens.