Iemand die in een sociale werkplaats werkt verdient nu gemiddeld 120 tot 125% van het minimumloon. Omdat gemeenten sinds kort slechts 100% van deze kosten van het rijk vergoed krijgen, heeft de VNG (Vereniging van Nederlandse Gemeenten) onlangs een voorstel gelanceerd deze inkomsten wettelijk te beperken tot 100%.
fisbel
12 jaar geleden
ongeveer 1147 euro netto
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat om 32 uur! Dus 32/40 maal 1146 toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij ongeveer mag er toch wel 1 euro verschil in zitten? Ik werk er zelf 36 uur en heb mijn netto gedeeld door 36 en de uitkomst maal 32, ik kwam daarmee op iets meer dan 1147 euro, het zal dus niet helemaal kloppen, vandaar ongeveer...
Bij een 36 urige werkweek verdien je 1290,73 netto.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die 1290,73 moet per maand zijn, deze moet maal 12, dan delen door 52, dan delen door 36 en daar de uitkomst van maal 32.