Hoe loop ik makkelijk krantjes zonder de fiets ?

Toegevoegd na 8 minuten:
Het zijn er 188 en er zitten 16 foldertjes in 1 krant en dat 188 x !! hoe de ..... wil ik dat lopen zonder fietstas ( past namelijk niet ) ?????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook gewoon 2x lopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lease even een boodschappenkar van de supermarkt.
(maar wel terugbrengen na de klus)

Antwoorden (5)

Neem zo'n licht karretje voor achter de fiets om de kranten in te leggen en neem skeelers om jezelf voor te bewegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een buggy of oude kinderwagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het zoveel is zou ik toch maar een fiets lenen of kopen op marktplaats en eisen dat ze je een fietstas geven maar verder zie ik ze hier inderdaad met allerhande wagentjes lopen.
met een schouder tas die kun je vaak aanvragen bij je baas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij moet passende fietstassen aanvragen bij de baas. Van kranten waarin 16 foldertjes zitten gaan er maar weinig in een schoudertas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met 188 kranten denk ik dat je tig keer moet teruglopen naar de plaats waar je kranten zijn... .. beetje apart plan
Onze buurjongen loopt met een bolderkar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan neem je het beste een postkar. Op maandag worden ze niet gebruikt en kun je ze lenen.
Even aan de postbode vragen waar zijn steunpunt is en of ze er geen bezwaar tegen hebben. Werkt ideaal!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja? En wat als hij of zij die kranten tussen dinsdag en donderdag gedaan moet hebben? Dat was wel zo toen ik nog de krantjes liep...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lenen? Hoe kom je erbij? Dat mag helemaal niet. PostNL wil niet dat er reclame wordt gemaakt door iemand die niet werkt bij postnl. Als een postbode ze uitleent zit die helemaal fout! Net als dat we geen jassen en tassen mogen uitlenen want mensen komen heel makkelijk bij iemand binnen als men denkt dat je postbode bent!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En anders 2x lopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry mijn reàctie staàt verkeerd.