Eventuele vrije dagen waar je recht op hebt, maar niet hebt genoten.
Omgekeerd kan er een inhouding zijn wanneer je meer vakantiedagen hebt opgenomen dan waar je recht op had.

Voorbeeld: Je hebt per jaar 24 vakantiedagen.
Dat zijn 2 per maand.
Je bent nu na 3 maanden uit dienst, duis hebt recht gehad op 3 x 2 = 6 vakantiedagen.

Stel je hebt slechts 4 vakantiedagen opgenomen in 2012: Je krijgt twee vakantiedagen uitbetaald.
Stel je hebt 8 vakantiedagen opgenomen ion 2012:
Op je laatse salaris kan 2 teveel opgenomen vakantiedagen worden ingehouden.

Voor meer informatie en wat voor jou van toepassing is kan je het beste contact opnemen met Personeelszaken van het bedrijf waar je werkzaam bent/was.