Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Functiewaardering is A maar doe de taken van B, bh bestellen. Hoe moet ik ingedeeld worden?

Als functie ben ik ingedeeld als Aankomend verkoopmedewerker A. Echter doe ik alle taken die horen bij Verkoopmedewerker B, behalve bestellen. Moet ik dan als A ingedeeld worden omdat ik niet bestel of zou ik als B ingedeeld moeten worden?
Ik werk niet onder leiding van iemand en stond na een week inwerken al zelfstandig op een afdeling. Ook werk ik al 2 jaar bij dit bedrijf.

1.5K
TurfGraver
2 jaar geleden
Als A.
MissGerdien
2 jaar geleden
@TurfGraver zelfs als je als B veel meer taken hebt in vergelijking tot A?
Thecis
2 jaar geleden
Bestellen is best iets groots waar veel mensen zich in vergissen. Ik zou je ook indelen als A totdat he hebt laten zien dat je dat (goed) kan én er ruimte is in het team voor nog een B.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De hoeveelheid informatie die je geeft is erg beperkt, en de context ontbreekt volledig.
Maar als je in mijn team zou zitten zou ik je indelen als A totdat je volledig hebt bewezen dat je alle taken van B kunt uitvoeren, niet 'eventjes' of 'als vervanging' maar continu en met goede performance.
(Lees meer...)
2 jaar geleden
MissGerdien
2 jaar geleden
@crispy heb de tekst net aangepast.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding