Kan ik met vmbo kader naar Havo?

mensen ik heb vmbo kader en kan ik na het afronden van mijn kader naar havo als ik minimaal op al mijn eindcijfer een voldoende heb? En als me docent zegt dat het kan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens mij moet je gemiddeld een 7 staan (althans dat was een aantal jaar geleden zo). Maar waarom twijfel je als je docent het zegt? Die weet het het beste. Maar voor zover ik weet kan het, mits je een 7 gemiddeld staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
me docent zegt het niet maar bewijze van "als" ze dat zou zeggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok... Ik snap het. Ja nogmaals volgens mij moet het kunnen, maar kan je de havo waar je naartoe wilt niet bellen om te informeren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja goed idee zal ik morgen even proberen bedankt voor de tip!