ja, dat kan wel bij de niet exucutieve functies vaak wel. Bijv administratief of ondersteunend personeel.

De straatagenten werken volgens het ploegendienstsysteem. Tot en met je 55ste jaar moet je dan ook nachtdiensten draaien.

Sommige afdelingen zoals de recherche werken ook meestal tijdens kantoortijden, maar hebben buiten kantoortijden vaak piketdienst, waarbij je soms wel bereikbaar moet zijn.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wat doet administratief en ondersteunend personeel? Is het ook een echt beroep en weet je hoeveel het verdiend?
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
dat zijn mensen die wel bij de politie werken, maar geen politieagent zijn. ze hebben dus niet de status van algemeen opsporingsambtenaar. Soms wel de status van buitengewoon opsporingsambtenaar. de functies kunnen heel verschillend zijn en daarmee de verdiensten ook.

Andere antwoorden (1)

Als docent op de politieacademie is dat mogelijk.