Wat is het tegenovergestelde van ploegendienst?

Ik ken het tegenovergestelde van ploegendienst niet :p , en ik kan het ook niet op google vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
niko
12 jaar geleden
daar is geen tegenovergestelde van.er zijn soorten diensten.dagdienst, nachtdienst,middagdienst enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dagdienst nachtdiens middagdienst is de inhoud van ploegendienst
niko
12 jaar geleden
juist.

Het beste antwoord

regelmatige dienst.

Toegevoegd na 51 seconden:
als je volgens het ploegendienstsysteem werkt, werk je namelijk onregelmatige diensten.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In ploegendienst kan ook regelmaat zitten.
Ene week dag, andere week laat.
Om en om. Dat is dus regelmatig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee want je werkt op verschillende tijden en niet elke avond zelfde tijd of elke middag zelfde tijd.

Andere antwoorden (3)

Dat is dan een individueel werkrooster.
Amadea
12 jaar geleden
Je kan zeggen dagdienst of regelmatige dienst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
In ploegendienst kan je ook dagdienst hebben. Net zo goed als dat je 's avonds kunt werken als je niet in een ploegendienst zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf jaaaaaren in de ploegendienst gewerkt, het kantoorpersoneel noemden wij de dagdienst. Dit was bij meerdere bedrijven zo.
Ploegen (wat jij bedoeld) betekend groepen. Het tegenovergestelde van groepen is individuen.

Dienst (wat jij bedoeld) betekend werk. Het tegenovergestelde van werk is werkeloos.

Het tegenovergestelde van ploegendienst is dus; werkeloze individuen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeert grappig te doen :s