Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je IPMA ook als zelfstudie doen?

Ik ben geïnteresseerd in IPMA D en de theorie van C.
Is daar een boek van? Of kan het via een instituut als zelfstudie? Bij het LOI in ieder geval niet. Het CITO geeft alleen de certificaten af.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja er is een nieuwe website waar je een pakket kunt bestellen waar zeer veel informatie over ipma c en ipma d in zit.

http://www.ipmazelfstudie.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je die site nu speciaal voor mijn vraag ontwikkeld?
Wie is die Bert Hedeman? Moet ik zijn boek dan ook niet kopen?

Andere antwoorden (2)

je zou contact kunnen opnemen met impa nl misschien weten zij het antwoord. tel: 033-2473408
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze site is natuurlijk niet speciaal voor jouw vraag ontwikkeld maar sluit gewoon goed aan.
Het boek van Hedeman waaraan gerefereerd wordt is een uitgebreid boek dat theoretisch uitlegt hoe de IPMA competenties werken en hoe dat naar concrete acties vertaald kan worden. Dit wordt dan ook meestal gebruikt om de theorie te leren. Het nadeel hiervan is dat het een enorme pil is die ook nog eens veel informatie bevat die je niet nodig hebt. Vandaar de samenvatting. Wij zijn er dan ook van overtuigd dat je het boek niet meer nodig hebt als je de samenvatting uit ons pakket gebruikt. Daarnaast zitten nog veel meer handige documenten die je van a tot z helpen je certificering te behalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding