Dit is erg afhankelijk van het seizoen. Het gaat vaak om wisselende diensten, waar je verantwoordelijkheid voor moet hebben. Hier moet je ooit 60 uur voor werken, maar in het laag seizoen kan dit mee vallen. Bereid je voor op meer dan 40 uur als je deze taak alleen uitvoert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In een groot hotel vermoed ik wel meer dan 40 uur. Het lijkt mij geen taak die je in een paar uur opknapt
anneliez
12 jaar geleden
Enn full time baan in de horeca telt 38 uur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ronron1212
12 jaar geleden
O ja volgens de cao maar dat is niet de vraag