Ik zou graag mijn chauffeurspas willen halen en nu lees ik dat ik daar 100% subsidie op kan krijgen. Klopt dat? En zo ja, waar kan ik dat weer vinden?

Toegevoegd na 19 minuten:
http://www.deverkeersacademie.nl/opleidingen/opleidingen-personenen-goederenvervoer/taxichauffeur.aspx

Hier kun je het weer vinden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Dit is de enige site die ik kan vinden die melding maakt van 'Particulieren kunnen profiteren van tot wel 100% subsidie. Dankzij ons unieke concept van baangaranties.'
Dat klinkt meer als een soort addertje onder het gras dan als een regelrechte vergoeding/subsidie, (en het kromme Nederlands op de site geeft te denken) maar goed, het is natuurlijk en investering die je inderdaad bij succes eenvoudig terug kunt verdienen.

Wellicht zijn er middelen te vergeven via de sociale dienst of iets dergelijks die hier in willen investeren om je weer aan het werk te krijgen, en ben je daar mee in de war ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als ik alles goed heb gelezen (zo leer ik ook nog eens wat) is de subsidieregeling alleen van kracht voor personeel in loondienst. De ondernemer krijgt dan een deel van de beroepsopleiding voor chauffeur terug. Ik kan nergens een subsidie vinden voor privé-personen.
http://www.tilstra.nl/pageid=4497/ESF-subsidie.html
12 jaar geleden
veel taxibedrijven laten je de opleiding volgen zodra je in dienst bent,je volgt dan op kosten van het bedrijf de opleiding en zodra je de pas heb kun je gaan rijden