Ik begin morgen bij de Albert Heijn, maar ik heb geen All-in loon?

Ik heb gister mijn contract getekend en daar stond in dat ik €3,65 bruto zou verdienen. Maar een aantal mensen uit mijn klas werken er ook en zij hebben een All-in loon en verdienen dus meer per uur, omdat vakantiegeld etc. er al in zit. Dit is alleen beschikbaar voor mensen die minder dan 12 uur per week werken, ik heb aangegeven maximaal 8 uur per week te werken. Kan ik vragen voor een All-in loon? Ik ben 16, en zou dus volgens internet dan €4,71 verdienen met een All-in loon.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K
Powergen
12 jaar geleden
4.71... koekoek..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het wordt uiteindelijk rond de €4.70, er is elk jaar wat bijgekomen.

Het beste antwoord

Op je contract staat een lager bedrag dan jouw All-in loon. Hier komt nog wat bij. Hoeveel dit is, kun je uitrekenen op het moment dat je je eerste salaris ontvangt.

Ik ben 17, op mijn contract staat €4,18. Dit wordt uiteindelijk meer dan €5,00. Het bedrag op je contract klopt dus wel. =)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zou wel kunnen kloppen, ja. Er staat wel dat vakantiegeld etc. Per periode wordt bijgeschreven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt. Heb je je inloggegevens voor AH Plaza al? Je vindt er uitleg over je loonstrookje etc. Is wel handig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, heb ik nog niet. Ik begin vanavond pas voor de eerste keer. Heb alleen eergisteren mijn contract gehad en toetsen gemaakt.

Andere antwoorden (1)

Iedereen die een contract heeft met minder dan 12 uur krijgt een all in loon bij Ah. Dit houd in dat je vakantiegeld in je uurloon verwerkt is net als de 46% winstuitkering. Je uurloon zal dus hoger liggen dan dat van iemand met een contract van 12 uur of meer. Deze personen krijgen een 13e maand uitbetaald.

Groeten van een teamleider bij Ah.