Naar welke uitzendbureaus in Amsterdam kan ik gaan als ik in het engels wil overleggen over werk?

Ik zoek zulke uitzendbureaus in Amsterdam (of dichtbij), waar verschaffen zij met mensen, wie spreken goed engels. (Ik spraak Nederlandse nog niet zo goed.) Ik zou dankbaar zijn.

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik zoek lichamelijk werk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt elk uitzendburo binnen lopen in Amsterdam en vragen naar werk in het engels. Daar zijn geen speciale buro's voor.

Google op 'uitzendbureau amsterdam' en je vindt een hele lijst. Ze spreken op het uitzendbureau gewoon allemaal engels dus het maakt niet uit waar je begint.

Verder zou je als postbezorger vast wel aan het werk kunnen.

Hier een lijst met vacatures: http://www.uitzendbureau.nl/amsterdam

Toegevoegd na 3 minuten:
Wat adressen:

Randstad Uitzendbureau, Randstad ZorgMuntplein 21012 WR Amsterdamtel: 020-5315500fax: 020-6275169

Unique: Paulus Potterstraat 28 2
Amsterdam

Uitzendbureau Amsterdam
Van Baerlestraat 22
1071 AX Amsterdam
Tel: (020) 676 47 65
Fax: (020) 673 69 76
amsterdam@luba.nl