Hoe kan ik zelf online geld verdienen? Wat is de beste manier?

Ik wil graag online wat inkomsten genereren, denk aan zo'n €100,- per maand. Ik ben geen erveren HTML'er. Weten jullie een goed concept?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

meld je aan bij sites als ''moneymiljonair''
er zijn er best veel van, je vind ze als je het googlet.
je wordt uitbetaald via paypal. het enige wat je hoeft te doen is op een link in mailtjes te klikken.
hoe sneller je op de link klikt, hoe vaker je mailtjes krijgt, en dus meer geld verdient
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik doe dat heel actief en verdien daar hoogstens 7,50 euro per maand mee. Als je minder actief ben (de gemiddelde gebruiker) zal je echt nooit zoveel geld verdienen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
100 euro haal je niet in een maand, en snelheid van klikken maakt niets uit, je krijgt een standaardbedrag als je op de mail klikt en meer niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan met meerdere dingen geld verdienen bij Money Miljonair en vergelijkbare websites. Je kan deelnemen aan enquêtes en daar verdien je gauw 1 euro mee voor 15 minuten werk.
Maak goeie video's op Youtube en vraag Partnership aan. Hoe meer views, hoe meer geld. Sommige mensen verdienen meer dat $15,000 per maand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat ik een tijdje gedaan heb, is via betaaldemails.nl maar dat werd minder. Ik zit ook al een tijdje bij opinionbar.com en daar heb ik al wel wat tientjes verdiend. gaat niet heel snel, maar het is maar hoe 'populair' je bent om enquetes in te vullen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google Adsense is een fantastische, goedwerkende manier om snel geld te verdienen. Het principe is simpel. Je maakt een website of weblog en je plaatst advertenties van Google op je website. Als iemand op één van deze advertenties klikt, ontvang je geld.

Meestal verdien je hier een paar cent mee per aangeklikte advertentie, maar in markten zoals hypotheken en leningen en auto's (markten met veel concurrentie) is het niet ondenkbaar dat je 1,00 of 2,00 euro per klik verdient.

In de Amerikaanse markt liggen de verdiensten per klik gemiddeld hoger dan in Nederland. Dat komt doordat daar veel meer concurrentie is, dus ook de biedingen van de adverteerders worden continu verhoogd. Iedereen wilt natuurlijk bovenaan staan.

Hoe hoger de biedingen van de adverteerders, hoe meer geld de beheerder van de website of weblog kan verdienen. De makkelijkste manier om geld te verdienen met Adsense mogelijk te maken is hoogstwaarschijnlijk een nieuw blog starten op Blogger.com, snel veel waardevolle artikelen schrijven over en vervolgens de Adsense Ads op je blog plaatsen. Je hebt eerst een Adsense account nodig. Het starten van een Blog vereist geen technische kennis. Iedereen kan geld verdienen met Google Adsense en een blog. Ga naar blogger.com om meteen te starten.