Mijn norm-uren zijn 24,00 en ik heb 7,50 uitbetaald gekregen (ik ben afwezig geweest door een aanrijding), klopt dit wel?

Volgens mij klopt er iets niet in mijn loon. Willen jullie even kijken?

Ik ben afwezig geweest door een aanrijding. Ik was niet in staat te werken. (Er staat bij wanneer ik aangereden ben. Die dag was ik op weg naar werk.)

Kunnen jullie misschien even bekijken hoeveel ik eigenlijk zou moeten krijgen?

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 1 minuut:
De plaatjes kan je gewoon bekijken door er op te klikken, Hier zie je eerst wat ik bijgehouden heb en bij de tweede mijn loonstrook.

Toegevoegd na 4 minuten:
Norm-Uren 24,00
Uurloon 4,65

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4K

Antwoorden (4)

Dat hangt van je contract af.

Aangereden of niet, het kan best zijn dat jij, volgens contract, niet betaald krijgt als je niet werkt.
Om wat voor reden dan ook.

Die normuren wil niet zeggen: contract-uren.

Kijk dat eerst maar eens na.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zag net dat je een week geleden ook al een vraag hebt gesteld over ziekte en uitbetalen. Toen had je het over een contract voor 12 uur. Nu 24?
Je bent meer afwezig dan aanwezig volgens je eigen gegevens.
Ik denk dat je er wel vanuit kunt gaan dat de administratie van AH behoorlijk op orde is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Norm-uren is de uren die je minimaal moet werken per maand.
Je zal die dan ook altijd uitbetaald krijgen.
24x4,65 = 111,60 als t goed is heb je dat minimaal gekregen.
Alles wat er boven zit betekent dat je meer dan die 24 uur hebt gewerkt.
Of te wel 6 uur per week.

Toegevoegd na 1 uur:
Ja je krijgt waarvoor je werkt.
Als je ziek bent oid krijg je die maand alleen uitbetaald voor de uren die je echt heb gewerkt.
Maar is het zo dat een maand maar 16uur bent ingeroosterd terwijl je norm-uren 24 zijn.
Dan krijg je voor 24 uitbetaald.
Komt omdat ze een contract hebben gemaakt waarin staat dat 'volgens mij' jij 6uur per week minimaal moet ingepland staan.

Toegevoegd na 1 uur:
En als je kijkt naar de uren die je bent ingepland is dat wel iets meer dan 24.
Dus t klopt allemaal wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Recht op vakantie uren worden meteen uitbetaald zie salarisspecifiactie. Dat betekent dat je alleen die uren betaald krijgt die je werkt.
Werk je bij de AH dan geldt het volgende:

Elke vier weken een aantrekkelijk salaris over de voorafgaande periode.

Werk je parttime dan verdien je extra snel. Want met een contract van niet meer dan 12 uur per week, hoef je niet te wachten op vakantiegeld en winstuitkering. Je krijgt het direct uitbetaald. Ook vakantiedagen en ADV worden meteen omgerekend in extra geld. Klik hier voor meer informatie over salaris.

Dit betekent dat je geen verlofdagen opbouwt en als je dus niet werkt krijg je ook niet uitbetaald. Hoe het zit als je ziek bent weet ik niet.