ik ben 12 en ik wil later bij de dierenpolitie wat houd het in wat moet je er bij doen? en kan je erbij als je theorie doet of maak dat niet uit

nou... ik wil later bij de dierenpolitie en moet je dan een niveau ik bedoel moet je dan slim zijn of maakt dat niet uit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Als jij niet weet wat het inhoudt, hoe kan je dat dan willen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kind is 12 en heeft een droom, dat is toch prima zonder exact te weten wat het inhoud
Amadea
12 jaar geleden
Dan is het wellicht verstandiger om daar dan ook niet naar te vragen. Want dat zou dan een flinke deceptie kunnen betekenen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is toch geweldig dat een 12 jarige al zo met de toekomst bezig is. Wie zegt dat het tegen gaat vallen, niet zo negatief. Zo ontneem je iemand zijn enthousiasme wat nou juist zo belangrijk is. Elke keuze kan tegenvallen maar om daar al gelijk mee bezig te zijn, dat hoeft nog niet als je 12 bent gelukkig.

Antwoorden (1)

In 4 jaar tijd krijgt de Nederlandse politie er 500 gespecialiseerde dierenpolitieagenten bij. Deze agenten zijn volledig bevoegd voor alle andere onderdelen van het politiewerk, maar krijgen aan de Politieacademie een gespecialiseerde opleiding.

Dus je moet eerst agent worden: Om aan de opleiding tot politiemedewerker te kunnen starten, moet je minimaal een vmbo (kb leerweg) diploma hebben.
In bron 3 lees je meer over andere eisen.

Ik vind het knap dat je nu al weet wat je wilt worden, zet hem op en hopelijk bereik je uiteindelijk je doel!