Mag ik een gesprek bij het UWV opnemen?

Ik heb binnenkort een gesprek met een arts bij het UWV. Mag ik dit gesprek opnemen op mijn telefoon?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K
TurfGraver
6 jaar geleden
Ja hoor. Als je zelf deelnemer van het gesprek bent.
Zolang je het maar niet publiceert.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Maar geef dat dan wel even netjes aan.
Als deelnemer aan het gesprek mag je het strafrechtelijk gezien heimelijk opnemen, maar erg netjes is dat niet.

Antwoorden (1)

Ja, dit is gewoon toegestaan. De arts mag dit niet weigeren.

Het is wel raadzaam om het van te voren even netjes te melden, zodat je op goede voet met de arts blijft.