Kun je cursussen die nog op de planning staan al op je cv zetten?

Ik moet bij mijn inschrijving voor een vervolgopleiding ook mijn cv inleveren. Tussen de tijd van inleveren van de cv en de start van de opleiding, ga ik nog een cursus volgen en een diploma halen. Kan ik dit er toch al op zetten, en hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (3)

Als je je cv inlevert als de cursus al is gestart, zet je die er ook onder het kopje: huidige cursus met de startdatum en het verwachte examenjaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker kun je dat, als je maar duidelijk [lees: eerlijk] omschrijft wat de status is. Als werkgever vind ik dat soort initiatieven altijd prettig. Iemand die zich verder ontwikkeld -voordat- ie bij mij binnen loopt, geeft toch aan dat er energie en ambitie in zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een CV is natuurlijk maar een moment opname. Het gaat er ook om dat je de diploma's en cursussen die je hebt afgerond opschrijft.
Wel zou ik dit in een aanvullende brief vermelden. Maar niet op je CV jr kan er immers nog altijd vanaf zien, omdat het niet bevalt of wat dan ook.
Zo heb je een CV die klopt en schep je geen verkeerde verwachtingen.

Toegevoegd na 4 minuten:
tenminste uit het kopje concludeer ik dat je nog niet bent begonnen.
Anders maak je een kopje met cursussen waar je nog mee bezig bent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben inderdaad nog niet begonnen.