Als in je bedrijf je functie vervalt en de leidinggevende gaat voor jou een andere functie zoeken,hoelang mag hij daar dan over doen ?

In feite dus een reorganisatie,als er geen sociaal plan is,er is geen aparte regeling voor gemaakt,is in de wet ergens vastgelegd of er dan "regels" zijn,hij kan nl. ook niks doen in dat geval en het op een conflict laten uitlopen omdat de groep mensen waarover het gaat gaat klagen bij de OR en die vervolgens vragen aan de leidinggevende gaat stellen over zijn eerder gedane toezeggingen aan diezelfde OR dat hij voor nieuwe functies zou zorgen. En wat als het aangeboden werk niet passend is. Heb je dan nog rechten ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik weet wel dat je gewoon loon door betaald krijgt zolang er voor een andere functie wordt gezocht.