Kan ik met een opleiding HBO technische bedrijfskunde in buitenland werken?

Ik werk in een technische omgeving met een MBO 4 diploma. Ik zou graag een HBO diploma willen halen zodat ik meer mogelijkheden zal hebben in de toekomst. Zou je met een opleiding technische bedrijfskunde goed terecht kunnen in het buitenland? Zo ja, aan wat voor beroepen moet ik dan denken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Ik doe op het moment zelf ook TBK(1e jaar), je hebt dan ook gewoon het vak engels (ik heb english for business studies) ook heb je bij mijn opleiding ook duits(dit is volgensmij niet overal zo). ik ga er dus vanuit dat je ook wel in het buitenland terecht kan komen. ook omdat nederland al gericht is om handel te drijven met buitenland.

je word breed opgeleid en je kan op veel plekken terrecht komen. de meeste mensen komen terrecht als manager.

een ding, TBK is zo ongeveer de minst technische opleiding die er is. dus als je het er voor de techniek doet zou ik het niet doen.