Ik heb havo en denk eraan om piloot te worden, maar heb geen wiskunde b en natuurkunde. Kan ik ook die 2 vakken halen bij loi oid om piloot te worden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Je kan deze vakken dan inderdaad inhalen in een tussenjaar op bijvoorbeeld het Luzac, of dit bij de LOI kan weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk kun je dit proberen. Want als je alle vakken hebt, heb je alle vakken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op onderstaande link kun je alles lezen over de toelatingseisen om piloot te worden. Je moet inderdaad HAVO (of technisch MBO) hebben, met Engels, wis- en natuurkunde. Er staat niks over wiskunde B. Misschien hoef je dus alleen nog natuurkunde te halen. Dat kan bijvoorbeeld bij een VAVO (vaak bij een ROC mogelijk)
Veel succes en sterkte, want het is niet gemakkelijk om toegelaten te worden tot een pilotenopleiding!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vraag is of je ht ontbrekende vak of vakken kan doen bij het LOI. Het antwoord is ja. Zie bron.
fisbel