Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag je een muts dragen als je aan het werken bent in Albert Heijn?

Mag het of niet? En wat als het van m'n geloof moet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Qua geloof, ik zie bij onze AH wel meisjes met hoofddoekjes. Dus als dat de reden is, moet er geen probleem zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt er denk ik aan wat je op je hoofd gaat zetten:)
Gaat het opm een keppeltje oid dan lijkt me dat het geen probleem is. Maar als je met een katholieke mijter gaat rondlopen.....:)
Nee, een gewone muts mag niet, maar bijv. wel zn hoofddoekje en zn Joods kapje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, JustMeAndYou, een muts behoort niet tot het kledingpakket voor de medewerkers van Albert Heijn. Er is een compleet pakket waar elke medewerker een gedeelte van moet dragen. Ik heb wel een strooien hoedjes gezien, maar dan dragen alle medewerkers van die afdeling een strooien hoedje. Dus, als alle medewerkers van jouw afdeling een ijsmuts moeten dragen, dan mag jij dat ook, dan moet je dat zelfs. Maar ik weet eerlijk gezegd geen enkel geloof waarbij je verplicht een muts zou moeten dragen. Jij wel? In het kledingpakket zitten wel zwarte hoofddoekjes, maar die mogen alleen maar door vrouwelijke werknemers gedragen worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je dat beter aan de leiding binnen Albert Heijn kan vragen, dat zijn de aangewezen mensen voor deze vraag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon vragen, en kijken hoe anderen het doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding