Als je postbezorger bent voor Sandd, wat is dan je opzegtermijn?

En wat als je voor het verlopen van die termijn vertrekt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (1)

Je opzegtermijn is 1 maand. Je betaling krijg je altijd pas 2 weken na het einde van de maand die je gewerkt hebt. Als jij nu zelf voor een opvolger zorgt, dan lijkt het me geen probleem als je eerder weg gaat. Maar, als je zomaar stopt met werken dan moeten de mensen van het kantoor zelf jouw wijk gaan lopen en ik kan me voorstellen dat ze dat inhouden op het door jou verdiende geld van de maand daarvoor.