Wat houdt het werk van "E/I technician" precies in?

Ik zie een vacature staan waarin ze junior E/I technicians zoeken. Ook als je nog geen opleiding hebt. Het enige wat ik er van kan achterhalen is dat het 'offshore' is, dus misschien op een booreiland o.i.d.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.1K

Het beste antwoord

De werkzaamheden van een E&I Technician/operator offshore zijn:

Voorkomen van storingen door het uitvoeren van preventief onderhoud aan E&I gedeelten van de (productie-)installaties.
Verhelpen van storingen aan E&I gedeelten van de (productie-)installaties gericht op het minimaliseren van productieverlies.
Voorbereiden en controleren van onderhouds- en installatiewerkzaamheden op E&I gebied, uitgevoerd door derden.
Vastleggen van relevante informatie t.b.v. verantwoording en leveren van inzichten in verrichte werkzaamheden, verbruik middelen, status van de installatie, bijzonderheden e.d.
Naleven van geldende wet- en regelgeving betreffende veiligheid, Arbo en milieu, mijnwet en de bedrijfs procedures en regelingen.
Initiëren van de beschikbaarheid van benodigde middelen en materialen voor de eigen werkzaamheden.

Toegevoegd na 16 uur:
E&I Electrical and Instrumentation (engineering)
E&I Engineering & Installation (US DoD)
E&I Environment & Infrastructure
E&I Engineering and Integration
E&I Examination and Inventory (aircraft maintenance)
E&I Economic and Interstate Importance (roads)
E&I Enforcement and Intelligence Group (UK)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wat betekent nou E&I
fremar
12 jaar geleden
E&I Electrical and Instrumentation (engineering)
E&I Engineering & Installation (US DoD)
E&I Environment & Infrastructure
E&I Engineering and Integration
E&I Examination and Inventory (aircraft maintenance)
E&I Economic and Interstate Importance (roads)
E&I Enforcement and Intelligence Group (UK)