Moet je altijd betalen om 'thuiswerk' te doen?

Ik kwam verschillende advertenties, sites tegen. Als ik me wil aanmelden of solliciteren, willen ze dat ik me moet abonneren. Als k dat doe dan pas krijg ik inpakwerk.
Maar je hoort toch niet te betalen om te kunnen werken. Is dit wel betrouwbaar? Heef iemand enkel ervaring hiermee?
Of weet iemand ergens anders waar ik kan solliciteren voor thuiswerk inpakken, maar zonder abonnement.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Let op, betaal geen geld om aan thuiswerk te komen! Je betaalt toch ook geen geld aan een uitzendbureau om aan een baan te komen?

Wanneer je geld moet betalen in ruil voor thuiswerk kun je er al bij voorbaat van uitgaan dat er iets niet helemaal in de haak is. Meestal is er maar één die beter wordt van deze praktijken en dat is de "thuiswerkaanbieder" zelf...

Websites die doen voorkomen alsof het goed betaalde inpakwerk voor het oprapen ligt zijn niet te vertrouwen. Dat werkt ligt namelijk helemaal niet voor het oprapen en áls er al vacatures zijn dan betaalt het slechts heel erg weinig. Bedrijven besteden dergelijke werkzaamheden liever uit aan landen waarin de lonen een stuk lager liggen dan in Nederland.

Er zijn wel enkele websites te vinden waarop inpakwerk vanuit huis wordt aangeboden, maar het merendeel is niet te vertrouwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Neen, niet op ingaan. Dit zijn allemaal trucs om je geld afhandig te maken. Als er dan betaald is, hoor je nooit meer wat van ze.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, allemaal oplichterij, wie gaat er nou betalen om inpakwerk te mogen doen???

Niet op ingaan ben je het beste af
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat zijn bekende oplichterspraktijken. Thuiswerk kan je gewoon doen zonder kosten te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thuiswerk wat jij zoekt is moeilijk aan te komen, jaren terug hebben wij eens een tijd snoepjes ingepakt, hier kwamen we aan via een advertentie in het huis aan huis blad.
Betalen moet je nooit doen, is allemaal geld klopperij.