Ik word nergens aangenomen, waar kan ik toch als student aan het werk komen?

Ik ben 20 jaar, alles geprobeerd: de horeca(zowel bediening als bereiding), supermarkt, callcenters, studiebegeleiding, de zorg etc. Het probleem is niet dat mijn sollicitatiebrieven prut zijn of het sollicitatiegesprek, maar in de proeftijd word ik steeds eruit gegooid. Ik vraag dan om redenen maar deze zijn meestal erg vaag, zoals ja we zien dat je erg goed je best doet maar het werk klikt niet met je oid. Wat kan ik nog meer doen om als student aan het werk te komen, ik heb namelijk geen ideeën meer.

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je er in de proefperiode altijd uit geknikkerd wordt, dan is er iets aan de hand met de manier waarop je je gedraagt of hoe je het werk uitvoert. Tsja.. Een gesprek aanvragen met een oude werkgever omdat je je graag wil verbeteren en van hun zou willen weten wat nu exact de reden was waarom ze je niet gehouden hebben is een stap. Wees bereid om hier vervelende dingen te horen. De andere reden kan zijn dat je houding onhandig is. Hou je rekening met het feit dat je baas je baas is? En meestal hebben die geen interesse in discussies hoe iets anders of beter kan, tenzij je al een poosje in het bedrijf werkt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100