Ik heb een andere functie op mijn werk aangeboden gekregen ( promotie ?) en nu mag ik een bedrag vragen per maand. ik wil 1900 euro verdienen voor een

32 urige werkweek. ik werk in de GGZ. nu wil ik graag uitrekenen hoeveel dat bruto per maand is maar het lukt maar niet. ik zit als het goed is in FWG loonschaal 40, iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Kan zo geen antwoord op worden gegeven, aangezien er wat gegevens van jou ontbreken. Je kan het wel zelf uitvogelen met behulp van volgend overzicht:

http://digitalecao.virtu.nl/digitalecao/cms//template/dc1/doc/detail.asp?doc_id=10&dop_id=1351&type=H

Toegevoegd na 12 minuten:
http://digitalecao.virtu.nl/digitalecao/cms//template/dc1/doc/detail.asp?doc_id=10&dop_id=1351&type=H

update!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oude versie! Sorry slechte bronnen kan natuurlijk niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kom maar met een betere
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@bartmill: goed naar de jaartallen kijken die per functiegroep staan. wijsneus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat bovenaan coa ziekenhuizen 2005.
Deze is vanaf oktober 2011:
digitalecao.virtu.nl/digitalecao/cms//template/dc1/doc/detail.asp?doc_id=34&dop_id=4143&type=H
Beste speeddate,

Dit is nu de 4e vraag over je salaris. Er is je al een aantal keer verteld wat de salarissen in FWG40 zijn. Je komt er blijkbaar echt niet uit! Ik wil je aanraden eens naar de salarisadministratie of naar de afdeling personeelszaken te gaan. Zij kunnen naar jouw persoonlijke situatie kijken en je een indicatie geven.
Gebaseerd op jouw informatie;
Als je 1900 euro (bruto?) wilt verdienen voor een 32 urige werkweek, deel je 1900 door 32 en vermenigvuldig je dit met 36 (uur). Zo weet je welk salaris je bruto kunt vragen voor een fulltime dienstverband.
Als je 1900 euro netto wilt verdienen bij 32 uur, reken je eerst uit wat dit bij 36 uur zou zijn (1900/32*36) en dan tik je dit bedrag in op internet op 1 van de diverse bruto/netto berekeningswebsites. Door op google "bruto netto" in te tikken, vind je deze sites.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien ben ik zelf wel een beetje vergelijkingsmateriaal voor jou:
Tot voor kort verdiende ik 1900 euro netto voor 32 uur in de verstandelijke gehandicaptenzorg (dezelfde afdrachten waaronder ook pggm) en kreeg toen bruto 3350 euro per maand op fulltime basis. Bij die 1900 euro zit niets bij, dus geen onregelmatigheid geen reiskosten en geen spaarloonregeling of iets dergelijks.
De cao ggz kent schaal 40b (daar zal je wel invallen denk ik?). Het maximum van deze schaal is 2600 euro ongeveer.
Als je dus 1900 euro netto wilt verdienen in schaal 40 zonder toeslagen dan gaat dat niet lukken. Dan moet je naar 50 of 55 toe.

Max van schaal 40b is 2652 euro per maand. Voor 32 uur is dat dan 2357. Als je dat bruto zou krijgen, dan krijg je netto ongeveer: 1600 euro zonder toeslagen en zo.