Ik heb een andere functie op mijn werk aangeboden gekregen ( promotie ?) en nu mag ik een bedrag vragen per maand. ik wil 1900 euro verdienen voor een

32 urige werkweek. ik werk in de GGZ. nu wil ik graag uitrekenen hoeveel dat bruto per maand is maar het lukt maar niet. ik zit als het goed is in FWG loonschaal 40, iemand een idee?

Weet jij het antwoord?

/2500

Beste speeddate, Dit is nu de 4e vraag over je salaris. Er is je al een aantal keer verteld wat de salarissen in FWG40 zijn. Je komt er blijkbaar echt niet uit! Ik wil je aanraden eens naar de salarisadministratie of naar de afdeling personeelszaken te gaan. Zij kunnen naar jouw persoonlijke situatie kijken en je een indicatie geven. Gebaseerd op jouw informatie; Als je 1900 euro (bruto?) wilt verdienen voor een 32 urige werkweek, deel je 1900 door 32 en vermenigvuldig je dit met 36 (uur). Zo weet je welk salaris je bruto kunt vragen voor een fulltime dienstverband. Als je 1900 euro netto wilt verdienen bij 32 uur, reken je eerst uit wat dit bij 36 uur zou zijn (1900/32*36) en dan tik je dit bedrag in op internet op 1 van de diverse bruto/netto berekeningswebsites. Door op google "bruto netto" in te tikken, vind je deze sites.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100