Wat zijn nu baantjes waarvoor je geen specifieke opleiding hoeft te hebben, maar waarmee je toch een aardig salaris verdient?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

In mijn studententijd heb ik er nog wel eens aan gedacht en zelfs sollicitatie gedaan voor: lijkenwasser. Verdient als een speer maar je moet er wel tegen kunnen, Als je echt geld wilt verdienen moet je lijkenwasser worden. Een vriend van mij heeft dat een maand gedaan. 50 euro per uur: 2 uur per lijk + voorbereiding en opruimen. Na een maand 4800 euro NETTO verdiend. (niet geschikt voor mensen met een zwakke maag) http://www.flightlevel.be/forum/viewtopic.php?f=29&t=248 Zeker en vast ook in NL te doen, even googelen.

Receptionist(e) in een gezondheidscentrum. Naar zeggen vanaf achttien jaar gewoon binnenlopen zonder medische achtergrond en €9,50 euro per uur verdienen.

Babysitter of schoonmaker/ster.

Productiewerkers- inpakkers, sorteerders, fabrieksarbeiders, plukkers, grondwerkers, sjouwers en oppermannen zijn moeilijk te vinden. Op o.a. Jobrapido.nl kun je je plaatsnaam invoeren en de term "ongeschoold". Dan krijg je de vacatures in jouw omgeving voor ongeschoold werk. Dus als je 's nachts wilt werken, flexibel bent en sociaal en niet moeilijk doet over werktijden dan kun je best een behoorlijk betaalde baan vinden.

Lid van de Tweede Kamer.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100