Waar in omgeving Rotterdam kan ik een opleiding/ cursus doen voor apothekersassistente?

Ik ben 33 en wil verkort deze opleiding doen, maar wil werken en leren tegelijk.weet iemand waar ik dan terecht kan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Daarvoor kan je terecht bij het roc in Rotterdam. Ze hebben ook de bbl vorm. (Werken en leren) . Neem eens contact met ze op. Ze kunnen je mischien ook wel een apotheker aanbevelen, die veel met leerlingen werkt. Daar zal je eest moeten solliciteren, wil je voor de bbl vorm in aanmerking komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Capabel is ook een optie (Rotterdam Alexander), daar kan je apothekersassistente afronden binnen 1 jaar,
Het is een particuliere school dus moet je wel veel betalen, weet niet hoeveel dat is maar denk wel rond 3000 euro.