wat verdien je als groepsleider in een TBS kliniek? ik ga hierop solliciteren maar heb geen flauw idee wat ik als loon kan vragen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (2)

Je kan wel wat vragen, maar waarschijnlijk kom je in een bepaalde schaalverdeling afhankelijk van je functie. Je kan in de cao alvast kijken hoe de schalen ingedeeld zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk reageer je op een advertentie, waarin meestal wordt aangegeven welke CAO wordt gehanteerd en soms ook de inschaling. Afhankelijk van de TBS kliniek valt deze onder de CAO GGZ, CAO gehandicaptenzorg of het Rijk.
Als voorbeeld kun je inderdaad naar de eerder toegevoegde schalen van de CAO GGZ kijken, deze geven een goede indicatie. Als groepsleider word je, afhankelijk van de zwaarte van de functie en jouw opleiding, meestal in schaal 40 of 45 ingedeeld.
Een ruime inschatting is dat je tussen de 1800 en 2900 EUR bruto zult verdienen bij een fulltime dienstverband, excl. ORT en dergelijke.