Ik ben nu de enige vrouw aanwezig op de afdeling en ik wil graag een lift naar huis; hoe manipuleert u uw collega's?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goede vraag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aha ben je er zo een!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn hemel, wat een vraag...

Het beste antwoord

Ik ga een decolleté dragen, hoge hakken en een kort rokje... En dan staan ze allemaal te wachten om me naar huis te brengen voortaan... Daar hoed ik dan nog niet om te vragen zelf...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
shit, spijkerbroek en gympies aan. en bloesje KAN niet verder open!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat zijn dat voor mannen dan daar bij jouw op dat bedrijf... Of moet je dan een paar kilo afvallen eerst?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
NOU!!! :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dan weet ik het ook niet meer... Een bus- of taxichauffeur dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waar ben jij nu?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar kan ik je komen ophalen dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kom, ik kom...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jeetje Xinix, heb jij delicote en hoge hakjes. Met of zonder bult.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
delicote??? Wat is dat???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan ik je nu nog niet vertellen, ik ben nog onderweg...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ha! Amsterdam dus bijna goed!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier bespeur ik een hoge mate van gender confusion
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het werkt altijd ;)

Andere antwoorden (13)

Als dat manipuleren is: benader de man van je keuze en vraag het hem.... en zeg dat hij bij je mag eten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vraag gewoon: "Wie wil mij een lift naar huis geven?"
Aanrader, werkt prima.

Toegevoegd na 20 minuten:
Als je collega's je zo vaak naar huis moeten brengen dat het regelmaat wordt, dan zou ik een kilometervergoeding afspreken. Wel zo eerlijk.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik lees net dat je gewoon wilt weten of vrouwen op GV op hun werk weleens hun charmes in de strijd gooien. Natuurlijk doe ik dat! Ik bied mijn collega's weleens koffie aan in ruil voor het doen van een kleine taak. Ik roep weleens dat het eerste biertje van mij is, als ik een borrel organiseer en probeer mensen mee te krijgen, terwijl iedereen gewoon een tientje inlegt. Ik lach vriendelijk en geef mensen soms iets vaker gelijk ("ja, inderdaad!") dan strikt noodzakelijk is. En misschien zit ik zelfs weleens aan m'n haar! Oeh, foei! Maar volgens mij valt dat allemaal gewoon onder zakelijk flirten en doet iedereen zulke dingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is manipuleren echt nodig.
Als je goed contact heb met je collega's zou je het ook gewoon kunnen vragen.
Sorry maar manipuleren kan ik echt niet waarderen.
En dat je de enige vrouw bent heeft hier ook niks mee te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat moet je gewoon vriendelijk vragen! Manipuleren is uit den boze!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag wat je wilt,nee heb je ,ja kun je krijgen
Manupuleren is niet netjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Manipuleren? Ik ben benieuwd op wat voor een bedrijf jij werkt. Vind het vrij negatieve lading hebben.

Als ik een lift nodig heb, dan vraag ik de collega die het dichtst bij mij in de buurt woont of ik eventueel met hem mee kan rijden (beter gezegd: een eindje meerijden, de dichtstbijzijnde collega woont 20 km van me vandaan, hij heeft me wel eens op het station in zijn woonplaats afgezet toen ik autoproblemen had, (hij wilde me wel thuis brengen, maar dat vond ik onzin), scheelde me toch aardig wat Euro's ten opzichte van het station in de plaats waar ik werk).
Nooit een probleem, omgekeerd ook niet.
Ik kom door de plaats waar bovengenoemde collega woont. Als hij een keer vervoersproblemen heeft, dan belt die ook even.
Je bent collega's. Als je een beetje een normaal bedrijf hebt moet dat toch geen probleem zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou ben ik toch echt vooral nieuwsgierig wie me het minnetje gegeven heeft... een hitsige collega die graag gemanipuleerd had willen worden door de enig aanwezige vrouw op de afdeling :)
Als je een echte vrouw was geweest had je deze vraag niet hoeven stellen....

Vrouwen MANipuleren mannen doorgaans altijd, wellicht zonder dat ze het doorhebben.

Of werk je soms op de redactie van de gaykrant? dan wordt het een stuk lastiger! ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou Cyberzero, waar moet je heen en hoe laat?
paulus811
14 jaar geleden
Er is niks vreemds aan om gewoon een lift naar huis te vragen.gewoon die vraag stellen aan je collega,s,klaar uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jaahhaaaa dat weten we nu wel ja! gewoon een lift vragen (al is het voor de 101e keer) moet je gewoon ff doen, het is namelijk heeeeel normaal om de file in en uit te rijden en om te rijden voor je collega! sjonge jonge wat zijn jullie allemaal lief voor jullie collegas, kan ik bij jullie werken? Ik heb namelijk een brakke kut fiets zónder bagagedrager en kan niemand een lift terug geven! ik ben zoooo blij met mijn collega's! ik ga vaak zat op hakken naar mijn werk! maar waar ik nou echt benieuwd naar was is of JULLIE nou NOOOOOIT eens wat extra's doen om iets voor elkaar te krijgen??? helemaal niemand? ben ik zo evil dan??
Je zet jezelf als vrouw wel heel laag neer, waarom manipuleren, of lig je zo laag in de groep dat dat nodig is om een lift aangeboden te kunnen krijgen?
Vraag gewoon wie die richting op moet en of je een stukje mee mag rijden. Ik zie het probleem niet. en om op je vraag een duidelijk antwoord te geven, ik manupuleer mijn collega's niet, ik hou van eerlijkheid en ben liever rechtstreeks
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het aan mij vraagt, mag je best naast me komen zitten in de trein. Houd er wel mee dat voor de etappe daarna mijn bagagedrager nogal hard is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb er geen! kan je nagaan wat ik mijn collega's kan aanbieden :)
Ik zou mn broek laten zakken. Manipulee overflakkeee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja geregeld! ik krijg een lift, alleen wat is een loopwagen?
Aan de collega die het dichte bij mij woont, vraag ik: "Ben jij vandaag met de auto?"

Zo ja: "Mag ik straks misschien met jou meerijden?"

Kan of mag dat niet, dan vraag ik de volgende, voor zover die niet heeft meegeluisterd en het uit zichzelf aanbiedt.

Niet echt antwoord op de vraag, want het is geen manipulatie. Maar als je een redelijke vraag en redeljike collega's hebt, heb je ook geen manipulatie nodig. En heb je geen redelijke collega's, tja, persoonlijk zou ik er dan ook niet bij in de auto willen zitten...

Wat heeft 'de enige vrouw op de afdeling' zijn er trouwens mee te maken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Wat heeft ‘de enige vrouw op de afdeling’ zijn er trouwens mee te maken?" De ander dames heb het wel voor elkaar gekregen om een rit te krijgen, vandaar dat er staat: "Ik ben nu de enige vrouw aanwezig" ;)