word ik afgewezen als ik nu al solliciteer?

Hoi, ik ben 13 jaar oud en op zoek naar een vakantiebaantje. Ik word vlak voor de zomervakantie 14 jaar en volgens de site mag je dan bij intertoys werken. Ik had het idee om nu al een sollicitatie op te sturen zodat ik op tijd ben voor een vakantiebaantje daar en niet al alles bezet is. Weet iemand of ik dan meteen afgewezen word als ik de sollicitatie al op stuur aangezien ik nu nog te jong(13) ben?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ivana
8 jaar geleden
Ze zullen je echt niet afwijzen. Het pleit voor je dat je zo actief bezig bent en dat zal gewaardeerd worden. SUCCES!
erotisi
8 jaar geleden
Je mag vanaf je 16e zelf je arbeidsovereenkomst tekenen. Ben je jonger, dan heb je toestemming nodig van je ouders of je voogd. Zij moeten dan ook hun handtekening onder je contract zetten. Hebben zij dit nog niet gedaan als jij 4 weken of langer werkt, dan mag je baas ervan uitgaan dat zij stilzwijgend toestemming hebben gegeven. Je ouders bepalen tot je 16e mee welke werkzaamheden jij mag verrichten. Dat laten zij dan vastleggen in je contract.
https://www.fnv.nl/mijn-vraag/arbeidscontract/arbeidsovereenkomst/mag-ik-als-minderjarige-zelf-mijn-arbeidscontract-tekenen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ze vinden het meestal leuk en doortastend . Dus positief . Maar de afwijzing kan altijd . Soms geen oproep krachten nodig , geen budget , al vaste oproep krachten , geen krachten onder de 18 , ze werken alleen via een uitzend bureau . Dus stuur je brief ga langs het werkt alleen maar in je voordeel . Succes
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor jullie reacties!

Het beste antwoord

Het gaat er zich om, hoe oud je bent op het moment dat je vakantiebaantje in gaat.
Dus dat je nu nog te jong zou zijn, mag geen reden zijn om jou af te wijzen.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oké, bedankt voor je antwoord!