Zelf actie ondernemen en voor jezelf uitmaken welke taak de hoogste prioriteit heeft...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Je hebt het over 2 werkgevers, neem aan dat je er maar voor 1 werkt. Dus aan jou direkte leidinggevende vragen, wie voorrang heeft
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij is je vraag niet helemaal correct, of ik snap em niet...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
beide dingen doen ? of zeggen dat je al gevraagd bent door de andere werkgever zodat ze kunnen overleggen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kan de beide opdrachtgevers met elkaar in contact brengen om zo hun onderlinge prioriteit vast te stellen. Ja kan ook zelf een keuze maken en tegen één van hen 'nee' zeggen (heel verfrissend vaak). Je kan ook aan je hiërarchische baas vragen welke taak je op je moet nemen vandaag en hem of haar 'nee' laten zeggen (ook heel verfrissend, maar dan voor hem of haar).

Je kan ook gewoon een tandje harder lopen, het weekend doorgaan en maandag een pluim krijgen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou het allebei doen, jij bent uiteindelijk de werknemer en de werkgevers bepalen wat de werknemers doen..
Wel balen op vrijdag!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met de twee leidinggevenden overleggen welke taak prioriteit heeft.

Of delegeren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Doorwerken.