Kan ik overgeplaatst worden ? (Zie extra uitleg)

Ik werk bij de Dirk van den broek in Amsterdam
maar wil bij een andere filiaal werken omdat waar
ik nu werk een uur half uur fietsen is.

Nu is er bij mijn in de buurt ook een Dirk van den Broek
Waar ik graag zou willen werken.

Ik zit nog in me proef tijd van een maand
(Die deze week afgelopen is)

Mijn vraag is dus of ik al over gezet kan worden
in die andere filiaal (Na mijn proeftijd)

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Je proeftijd is op zichzelf geen belemmering om elders (in het andere filiaal) te gaan werken. Wel moet je je bedenken dat het kan zijn dat daar helemaal geen mensen nodig zijn. Overleg met je werkgever; hier op GV kunnen we een hoop roepen, maar hij (of zij, natuurlijk) is uiteindelijk degene die je het definitieve antwoord geeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet ik dan naar de manager waar ik wil werken ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of eerst eens naar de manager van het filiaal waar je nu werkt, vragen naar de mogelijkheden. Mocht het kunnen: grote kans dat hij wel contacten heeft met de andere manager. ;)

Andere antwoorden (1)

Dat ligt er een beetje aan.

Is er wel een vacature bij die andere Dirk vd Broek?

Vaak zijn supermarkten zogenaamde franchise ondernemingen. Dat betekent dat het een zelfstandige is die onder de naam 'Dirk vd Broek' opereert. In zo'n geval kan het zijn dat die twee winkels niet met elkaar samenwerken op het gebied van personele bezetting. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze wél bij dezelfde keten werken, en dan is het wellicht wel een optie.

Het is veiliger om hier eens voorzichtig naar te informeren ná je proeftijd. Want anders denken ze dat ze je toch binnenkort kwijtraken aan een ander en knikkeren ze je er bij voorbaat alvast uit.